10 Eylül 2017 Pazar

Dondurucuya Kışlık Taze Fasulye Yapımı- Kış Hazırlıkları




Fasulyenin tam mevsimindeyken bol bol toplayıp dondurucuya atın yada turşu , konserveleriniz yapın. 
Ben bu sene fasulyeyi çok toplamışım baya dondurucuya attım tüm kış boyu tüketiriz inş. 
Dondurucuya kimileri haşlayıp kimileri direk çiğ olarak koyuyor ama ben bu şekilde kavurup koydum daha iyi oluyor bana göre tabi. 
Sizlerde yapmak isterseniz içindeki domatesi az yada daha fazla koyabilirsiniz. 





Dondurucuya Kışlık Taze Fasulye Yapımı- Kış Hazırlıkları


Yapılışı:

✨2 kilo taze fasulyeleri temizleyip doğrayın ve yıkayın. 

✨Tencerenin içine koyup ocağa koyun. 

✨Tencerenin kapağını kapatıp arada karıştırarak kavurun. 

✨Rengi dönüp biraz kavrulduktan sonra içine 3 büyük domatesi iri şekilde doğrayıp fasulye ile birlikte iyice karıştırın ve birazdaha kavurun. 

✨Sıcak fasulyeyi bi tepsiye döküp soğumaya bırakın. 

✨İyice soğuduktan sonra bir yemeklik olarak buzdolabı poletlerine koyup ağzını kapatın ve dondurucuya yerleştirin. 

✨Kışın çıkarıp pişirerek afiyetle yiyin. 





Ayrıca diğer  tariflerimi youtube kanalımda videolu olarak izleyebilirsiniz. Buradan http://youtube.com/c/100de100marifett  youtube kanalımdaki diğer tariflerime bakıp abone olmayı unutmayın. :)








Hiç yorum yok: